dinsdag 21 november 2017

Raamtekenen ook jij kan dat. Met tutorial

Tekenen op ramen

Met een mooie krijtstift iets op ramen tekenen. Echt leuk. Eerst maakte ik een naambordje van ons. Dat kun je op mijn instagram-account weer vinden. Maar onze voordeur had nog een raam. Daar wilde ik ook iets op.


Dit is het geworden.
Het enige wat je nodig hebt zijn krijtstiften en een ontwerp. Krijtstiften kun je kopen in verschillende soorten kopen. Witte en gekleurde



Hoe maak je dat?

In mijn webwinkel vind je een gratis download . Als je deze bestelt ontvang je de download in 2 delen in spiegelbeeld.
Maak eerst je raam aan de binnenkant ff schoon (vetvrij)
Plak de delen aan elkaar en met een plakbandje aan de buitenkant van het raam. (Je ziet de tekst aan de binnenkant dan in spiegelbeeld).
Trek nu met een  krijtstift aan de binnenkant van het raam de download over.
Verwijder de papieren en klaar ben je. Heel makkelijk, en heel leuk om te doen.
Veel plezier hiermee.

Raamtekenweken

Raamtekenen wordt steeds meer gedaan. Daarom zijn er nu de nationale raamtekenweken. Deze zijn van 13 november tot 22 december. Edding heeft een mooi prijzenpakket samengesteld. Doe je mee met de nationale raamtekenweken? Lees er hier meer over, en maak kans op mooie prijzen.



Vind je dit een leuk blog, heb je ook zin om een mooie raamtekening te maken? Als je de krijtstift via een van de linkjes bij bol bestelt, betaal je niets extra maar ik ontvang een percentage van het  verkoopbedrag als dank voor de link.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Werken op aquarelpapier van de action met een zelfgemaakt palet

Vorige week schreef ik een review over het aquarelpapier van de action. Dat bericht kan je hier vinden . Niet alles wat ik graag wilde was g...