woensdag 7 maart 2018

Workshop creatief handletteren

Dit zegt wel genoeg, denk ik. Volgende week dinsdag geef ik weer een workshop. In Grootegast. Tijdens deze workshop gaan we bezig met het maken van mooie achtergronden, en het uitwerken van een quote die je zelf uitkiest en op een kaart gaat maken.
Wil jij ook graag een workshop volgen maar kun je dinsdag niet of zie je het niet zitten om naar Grootegast te komen? Je kan altijd contact opnemen. Als je een groep mensen hebt die het ook graag willen leren, en je hebt een locatie waar we kunnen zitten, kan ik ook naar jullie toe komen.
Reiskosten 19 ct/km. De  1e 5 km zijn voor mijn rekening.

Hier onder zijn wat voorbeelden :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Werken op aquarelpapier van de action met een zelfgemaakt palet

Vorige week schreef ik een review over het aquarelpapier van de action. Dat bericht kan je hier vinden . Niet alles wat ik graag wilde was g...