vrijdag 3 november 2017

Naamposter


Op de site van hemelsblauw is een leuke challenge gestart. Elke week een Letter. Via instagram en Facebook kun je meedoen.
Voor deze eerste week heb ik een naamposter gemaakt met de A. Annelie heet onze jongste dochter.
Gisteravond maakte ik de tekening die je hierboven ziet. Met ecolinestiften, micron fineliner en de signo uniball broad white.
Vanmorgen maakte ik op aquarelpapier een definitieve versie.

Deze lijstte ik in en komt op de kamer van onze jongste te hangen.
Op de bovenste foto zie je het glitter effect niet zo goed, daarom ook nog een foto met flits hieronder.

Voor deze naamposter gebruikte ik ecoline uit een potje nr 337 en nr 100
aquarelpapier, zig pearlescent watercolor
verder een micron fine liner, een signo uniball broad voor de witte hartjes en de strepen op de letters.
het lichtroze hart kleurde ik in met de roze ecoline die ik gemengd heb met de witte ecoline.

Ik vond het erg leuk om te maken, denk dat ik voor onze andere kinderen ook nog 1 ga maken ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Werken op aquarelpapier van de action met een zelfgemaakt palet

Vorige week schreef ik een review over het aquarelpapier van de action. Dat bericht kan je hier vinden . Niet alles wat ik graag wilde was g...