zaterdag 21 oktober 2017

kaartje met kaarsjes

Waxinelichtjes teveel

Van de kaarsjes die ik over had van dit project besloot ik een leuk pakketje met een kaartje te maken. Altijd leuk als je nog een klein cadeautje nodig hebt. Hiervoor gebruikte ik het volgende:

Nodig

Een pakje washisheets van de action.
 Een stukje knutselkarton. (Ik heb een pakje van de action met gekleurde velletjes van 13,5 x 27 cm
Als je die dubbel vouwt heb je een mooie vierkante kaart. )
Potlood, fineliner, gum en geodriehoek
Witte gelpen (signo uniball broad white oof een posca marker)

De Geodriehoek is mijn beste maatje voor het indelen van kaarten. Je kan hier heel makkelijk het midden mee bepalen en de afstand tussen  verschillende regels.

Hoe maak je het

Eerst snijd je van de Washisheets twee stroken van 2,5 cm.plak die op de zijkanten van je kaart.Snijd of knip nu de stukjes die aan de boven- of onderkant uitsteken af.
Teken op het middenvlak heel dun de schrijflijnen waar je je tekst op wil hebben. 
Schets de tekst dun met potlood en trek het over met fineliner als je tevreden bent.
Als je het wil nog wat extra tekeningetjes erbij. En klaar is je kaart

Ik heb het kaartje in een vierkant zakje gedaan met 9 versierde waxinelichtjes erbij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Werken op aquarelpapier van de action met een zelfgemaakt palet

Vorige week schreef ik een review over het aquarelpapier van de action. Dat bericht kan je hier vinden . Niet alles wat ik graag wilde was g...