donderdag 14 december 2017

kerstkaarten

Kerstkaarten

Verstuur je ze nog? Via Facebook heb ik al verschillende kerstwensen gekregen. Ook via de mail komen af en toe kerstwensen binnen. Zelf doe ik ook wel een kerstgroet via Facebook, maar familie en mensen die belangrijk voor ons zijn krijgen wel een kaart.
Ik vind het best leuk om mooie kaarten uit te zoeken. Nog leuker vind  ik het om ze zelf te maken.
Lekker werken met mijn favoriete materialen.

Handletteren

Kaartjes van de action
Ecolinestiften
Goudkleurige ecoline en een penseel of waterbrush
Pentel pocket brushpen
Micron fineliners
Fodeno Suke pen (dit is een heel fijne brushpen)
Stempel (HEMA) en stempelkussen (Stazon)

Dat zijn de materialen die ik gebruikt heb. Deze kaarten heb ik gemaakt. De werkwijze voor de achtergrond van de kaart bovenaan de blog vind je hier:



Deze kaarten zijn dus heel goed zelf te maken, als je de techniek van het brushletteren beheerst.
Zie je het niet zitten om deze kaarten zelf te maken? Hier zijn ze te koop.

Verstuur je kerstkaarten per post of mail? Koop je ze of maak je ze? Ik ben nieuwsgierig ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Werken op aquarelpapier van de action met een zelfgemaakt palet

Vorige week schreef ik een review over het aquarelpapier van de action. Dat bericht kan je hier vinden . Niet alles wat ik graag wilde was g...